آموزش به زبان ساده cryptotab cryptobrowser coinpaymnt

وبلاگ آموزشی جمع آوری رایگان بیتکوین توسط cryptotab cryptobrowser coinpaymnt

آموزش به زبان ساده cryptotab cryptobrowser coinpaymnt

وبلاگ آموزشی جمع آوری رایگان بیتکوین توسط cryptotab cryptobrowser coinpaymnt

آموزش به زبان ساده cryptotab  cryptobrowser coinpaymnt

بیت‌کوین (به انگلیسی: Bitcoin) یک ارز رمز و نظام پرداخت جهانیبا کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند. این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها، مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.

گره‌ها با استفاده از فناوری رمزنگاری (Cryptography)، این تراکنش‌ها را بازبینی کرده و در یک دفتر کل توزیع‌شده همگانی که به آن زنجیره بلوکی گفته می‌شود ضبط می‌کنند. بیت‌کوین را شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس تحت نام ساتوشی ناکاموتو اختراع و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک نرم‌افزار متن‌باز عرضه کردند.

در چندسال گذشته ارزش بیت‌کوین در بازارهای جهانی از چند صدم دلار آمریکا به چندهزار دلار افزایش یافته‌است.شمار شرکت‌های خدماتی و تاجرانی که بیت‌کوین می‌پذیرند نیز در حال افزایش است.

هیچ‌کس مالک شبکه بیت‌کوین نیست و مانند ایمیل، این کاربران بیت‌کوین هستند که آن را کنترل می‌کنند. کاربردهای بیت‌کوین در هیچ‌کدام از دیگر سیستم‌های پرداخت دیگر یافتنی نیست.

پیام های کوتاه

معرفی PIVOT و کسب درآمد دلاری آسان با این شبکه اجتماعی



PIVOT یک شبکه اجتماعی مخصوص ارزهای دیجیتال است که شبیه اینستاگرام میباشد. pivot روزانه 4 بیتکوین را در بین کاربران تقسیم میکند و هر کسی تلاش بیشتری کند سهم بیشتری را در آن روز میبرد.کافیست این برنامه را از گوگل پلی دانلود و در گوشی خود نصب و فقط با خواندن پستها پاور بگیرید و همچنین با معرفی به دوستان نیز پاور بسیار زیادی خواهید گرفت و در پایان روز پاورهای شما تبدیل به بیتکوین میشود و به اکانت شما واریز میشود.همچنین میتوانید کسب و کار خود در زمینه ارزهای دیجیتالی خود را به هزاران کاربر در این شبکه به صورت رایگان معرفی کنید. صرافی بزرگ Binance نیز بر روی این اپ سرمایه گذاری کرده.



مراحل کار 

1-دانلود و نصب PIVOT 

 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابریان فقط با گوشی وارد شوید.برای دانلود ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی دانلود کنید.


پس از دانلود نرم افزار توسط همان جیمیلی که حساب ایجاد کرده اید در نرم افزار لاگین کنید و با محیط زیر مواجعه میشوید


دانلود مستقیم



2-نحوه کسب درآمد در pivot و راههای جمع آوری پاور

 در این شبکه اجتماعی شما با دیدن و خواندن پست های سایر کاربران، اشتراک پست ها و دعوت دوستان به PIVOT پاور هدیه میگیرید که هر چه میزان پاور شما بیشتر باشد سهم بیشتری از این استخر 4 بیتکوین رایگان نصیب شما میشود. پاداشها نیز هر روز سر ساعت 16.00 (GMT +0) به بیتکوین تبدیل و با پیامی در صفحه اول اپلیکیشن به شما اطلاع داده میشود.
نکته مهم : دوستان توجه کنید که هر چه پاور جمع کرده باشید مختص همان روز میباشد و بعد از 24 ساعت صفر میشود و کارکرد آن روز 24 ساعت بعد در حساب شما به بیتکوین تبدیل و به حساب شما افزوده میشود.

برای این کار کافیست پس از ورود به اپلیکیشن  بر روی گزینه Daily Tasks For Power  کلیک کنید و صفحه زیر باز میشود


🔸گزینه اول : دعوت دوستان و کسب 10000 پاور از هر زیرمجموعه

با دعوت از دوستان خود میتوانید 10000 پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDS کلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.

🔸گزینه دوم: بازدید پست ها و کسب 100 پاور از هر پست

 شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی 100 پاور میگیرید.که در روز حداکثر 20 پست میتوانید ببینید و 2000 پاور میگیرید.

با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWER خواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ  GET READ POWER را کلیک کنید  و 100 پاور پاداش بگیرید 

🔸گزینه سوم: اشتراک گذاری پست و کسب 100 پاور


پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن 10,000 پاوری که میگیرید سود 10% از پاور آنها را هم میگیرید.برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست 100 پاور بدست بیاورد شما 20 پاور خواهید گرفت.و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما 10000 پاور میگیرند شما هم 1000 پاور خواهید گرفت.

3-برداشت از PIVOT

حدنصاب برداشت هم اکنون از 60هزار ساتوشی به 100هزار ساتوشی افزایش پیدا کرده.که بعد از رسیدن به حدنصاب برداشت از بخش صفحه اصلی برنامه گزینه  Wallet درخواست برداشت دهید.و در قسمت Withdrawal address آدرس بیتکوین خود را وارد و بر روی دکمه SUBMIT بزنید.که بین 2 تا 3 روز معمولا واریز میکند


 این اپ برای اندروید و آی او اس موجود است بنابراین فقط با گوشی وارد شوید.برای دانلود ابتدا بر روی لینک یا بنر زیر 

کلیک کنید و سپس با اکانت جیمیل و یا فیسبوک خود وارد شوید و سپس اپ رو از گوگل پلی دانلود کنید.





توضیحات تکمیلی



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی